De enorm stijgende energieprijzen worden een groot probleem voor heel veel mensen. Een van de manieren om dit aan te pakken is te kijken waarop bezuinigd kan worden. De gemeente wil erbij helpen. Daarvoor zet ze brigades in van energiecoaches en energieklussers.











